maandag 4 december 2017

Workshop boekje maken door Peggy

Op ons gezellige knutselweekendje heeft Peggy ons een workshop gegeven om een mooi album te maken.
Wat een werk maar wat leuk om te doen. We zijn er zaterdag werkelijk de hele dag aan bezig geweest. Van 's morgens 10 tot 's avonds laat. 
Maar het resultaat mag er zijn.


 Ik heb het Jeans-papier gebruikt van Maja Design.


Alle bladzijdes hebben vakjes, klepjes of schuifjes....


 Eigenlijk moeten er nog foto's in mijn album maar vind hem nu al zo mooi.



Hier heb ik 2 witte tags gemaakt en deze met restjes papier beplakt.




Hier een bladzijde die je uit kan klappen en daarop weer een mapje met kaartje wat er weer uitkan.


 Papier is toch echt zo geweldig mooi. Heb zelfs de teksten gebruikt met de namen van de vellen.



Er is zoveel te zien door de  mooie plaatjes alle flapjes en tekstjes....







Ik ben benieuwd hoe jullie mijn boekje vinden?
Er gaan er zeker nog meer volgen.

Veel liefs van mij!

X Katja

1 reacties:

  1. Wat een schitterend fotoalbumpje katja, zo mooi elke pagina opgemaakt
    Ik heb er met bewondering naar gekeken...TOP gedaan!!!

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen