vrijdag 5 augustus 2016

Welcome to paradise

Hallo allemaal,

Wat een supergave nieuwe lijn is er weer uit bij Studio Light.
Ik ben in ieder geval helemaal weg van de Romantic Summer-lijn.


De lijn bestaat uit papier, plaatjes, maar ook paperpads, stempels en supergave stansjes.
Ik heb op deze kaart STENCILRS12 gebruikt. Deze bestaat uit een houten frame en een label/tag met houtstructuur.



De schelpjes, hartjes en parels komen ook uit een easyvel en heb ik bewerkt met 3D-lack van Viva Decor. 
De randjes bewerkt met Paper Soft Color, Walnut Brown.
Verder wit kraft en bruin kraft cardstock gebruikt, kant, plastic kant (Action), Bakerstwine en stikrandjes gemaakt met mijn naaimachine.

De bloemetjes heb ik uitgestanst uit PPRS36 dit is een blokje met univelletjes in bijpassende kleuren, superhandig. Het stansje is van Noor!Design, de zonnebloemetjes.


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden?


0 reacties:

Een reactie posten