dinsdag 24 november 2015

MDF kerstballen Winter Memories

Hallo allemaal!!!

Dit keer geen kaartje maar 3 kerstballen van MDF die ik gepimpt heb met de Winter Memories serie van Studio Light.

Eerst heb ik de MDF delen (Joy!Crafts 6200/0160) wit gemaakt met Gesso. Ik heb dit keer een spuitbus gebruikt, erg handig en dekt geweldig.


Daarna heb ik elk deel beplakt met een stukje dessinpapier van Studio Light en ben ik ze gaan versieren. Op de grootste en middelste heb ik een EASY 3D plaatje gebruikt, op de kleinste een label met een kerstwens.


De grote witte bloem is gemaakt met een stans van Marianne Design (COL1393), takjes zijn van Creative Expressions (CED1437).
Randjes met sneeuw heb ik gemaakt met foamclay glitterwit.
Bovenin een kantje met touwtje, stukje parelkoord en een belletje geknoopt.
De ster en 2016 zijn chipboardfiguurtjes van Rive-Creatief, bewerkt met Mboss embossingpoeder Vintage Ivory.


De takjes horen bij de bloem op de grote kerstbal (COL1393) en de bloemetjes zijn van Magnolia (Hellebores) in het midden zit een wit plakpareltje.


Op de kleinste van de 3 MDF figuren heb ik op het tekstlabel 2 knoopjes in bijpassende kleur bevestigd met door de gaatjes ook een stukje hobbytouw.

Gebruikte Studio Light materialen zijn:

Ben benieuwd hoe jullie mijn creaties vinden?!!!


1 reacties: