donderdag 19 november 2015

Babykaartje Jordan

Voor dochter van goede vrienden van ons een babykaartje gemaakt.

Ik vind het zelf altijd erg leuk om de naam van de kleine erop te verwerken.
Gelukkig was de naam niet al te lang en pastte deze banner net op de kaart.


Het papier wat ik heb gebruikt is van Studio Light.
Vlaggetjes en letters zijn van MFT Die-Namics, takjes van Creative Expressions, cirkel van Joy!Crafts en hobbelpaardje is van Magnolia. Ronde stansje met BABY is ook van Joy!Crafts.

De takjes heb ik ook een 'glimmertje' gegeven met Windsor & Newton-Iridescent Medium.


Het kroontje is een chipboard figuurtje van Rive-Creatief wat ik heb bewerkt met parelmoer embossingpoeder van Mboss.
Het schattige plaatje is van Syta van Gelderen, bloemetjes van Wild Orchids.

Met dit kaartje doe ik mee met de challenge van Dutch Doobadoo!


1 reacties:

  1. Mooie kaart,Katja wat een leuk model.Enig hobbelpaardje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen