dinsdag 8 september 2015

My Botanic Garden verjaardagskaart

Goedemorgen op deze mooie zaterdag!

Ik ben weer eens aan de slag gegaan met de My Botanic Garden lijn van Studio Light.
Wat een prachtige lijn is dat toch!!!


De basis van deze kaart is wit cardstock, het heeft de labelvorm gekregen doordat ik een ovale stans van Spellbinders gebruikt heb en er bovenin tussen heb gestoken.


Materiaal van Studio Light wat ik heb gebruikt:



Rive Creatief spulletjes die ik gebruikt heb zijn:

De 'kanten' randjes zijn gemaakt met stempels uit de stempelset Lace Fragments van Chocolate Baroque. Ik heb met versamark gestempeld op groen dessinpapier en daarover wit embossingpoeder gestrooid. Daarna met de heattool eroverheen. Daarna nog bewerkt met Medium Iridescent van Winsor & Newton. Laten drogen, uitgeknipt en als kanten randje verwerkt op mijn kaart.


Verder heb ik nog gebruikt:
Roosjeskant, Wild Orchids bloemetjes, groene plakparels, parelkoord, mijn naaimachine en Distress Inkt Walnut Stain.


1 reacties: