vrijdag 4 september 2015

Merci!

Krijgen jullie ook maar geen genoeg van de La Provence lijn?
Ik in ieder geval nog niet.

Heb op mijn laatste officiƫle vakantiedag nog wat kaartjes gemaakt met deze lijn waaronder deze ronde kaart.

Ik twijfelde of er nog wat bij moest op de kaart maar vond hem eigenlijk wel leuk zo!


Studio Light producten die ik gebruikt heb zijn:
Summer Border en First Class Frame zijn uitgestanst uit UNI-vellen van Studio Light. Dat zijn scrapvellen in uni-kleuren. Deze horen eigenlijk bij de Tres Chic en Janneke Brinkman lijn maar passen qua kleur perfect bij de La Provence lijn!

Verder heb ik een ronde Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt, kraft cardstock, kant, hobbytouw, 'vulpen' van (ik denk) Tim Holtz.

Stansjes zijn Summer Border van Memorybox en First Class Frame van Die Namics.

Hoe vinden jullie deze kaart?


0 reacties:

Een reactie posten