zondag 5 april 2015

You are 50!


Goedemorgen, -middag of -avond!!!
 
Jullie hebben vast al heel wat creaties voorbij zien komen met de nieuwe Flower Delight serie.
Lekker vrolijk van kleur dus wat mij betreft prima geschikt voor wat simpelere, en minder volle kaartjes.
 
 
Voor mijn doen heb ik dit kaartje aardig rustig gehouden.

Ik heb als plaatje een 3D-easy gebruikt uit vel EASYFD458, de vlaggenlijn en platte roosjes komen uit vel EASYFD451.
Als basis van de kaart heb ik het mooie dubbelzijdige papier UNISC10 uit de Shabby Chic lijn gebruikt wat prima combineert met het dessinpapier SCRAPFD04, dit is een 30x30 scrapvel.
 
 
Stansjes die ik gebruikt heb zijn rolbloemetjes van Noor!Design, rolroosjes van Marianne Design, swirl & fishtail banner van MFT-Die Namics en cijfers zijn Classic Numbers van Memorybox.
 
In de roosjes nog een plakpareltjes gestoken.
Stiksteekjes en wat distress inkt op de randjes maken de kaart af!

0 reacties:

Een reactie posten