donderdag 12 februari 2015

Opbergdoosje in hartvorm

Hallo allemaal!
 
Vandaag eens wat anders dan een kaartje.
Hoe vinden jullie dit opbergdoosje?
 
 
De basis is een hartjesdoosje van Rive-Creatief wat je zelf nog in elkaar moet zetten.

Het dessinpapier is van Studio Light SCRAPJBS01 wat ik heb uitgeknipt en waar ik de randjes van heb beïnkt om het een wat 'oudere' oftewel vintage uitstraling te geven.

 
Het plaatje komt uit een easy 3D-vel, EASYSC401.
Ook hier heb ik de verschillende laagjes voor het plakken beïnkt.
 
Het kantje wat ik heb gebruikt heb ik op een rolletje bij Intratuin gekocht, parel gespje is van Ribbon Girl.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van dit schattige doosje vinden?!
 

2 reacties:

  1. Hoi Katja
    Wat een prachtig en romantisch doosje echt iets voor Valentijn
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Katja wow ... wat een schitterend, romantisch doosje ... prachtig papier en hele mooie accenten !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen