maandag 15 februari 2010

Al een week ziek thuis!

Verkouden en een fikse oorontsteking. Vandaag terug naar de huisarts want moest wel een stuk minder zijn na een week maar is nog steeds waardeloos. Oorpijn is echt 1 van de ergste pijnen die je kan hebben hoor. Jakkie ben het zo beu.
Maar zaterdag heb ik deze cadeau-envelop voor mijn schoonouders gemaakt. Was vergeten voor het inpakken een foto te nemen dus is nu een niet zo duidelijke foto geworden. We hebben ze 2 kaartjes voor The Sound Of Music kado gedaan ivm hun 40-jarige huwelijk.


En van hetzelfde dessinpapier van Bo Bunny heb ik deze kaart gemaakt gisteren.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Groetjes,
Katja

6 reacties:

  1. Wat een prachtig kaartje Katja...enne...beterschap!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide creaties zijn prachtig en heel leuk! Het papier is prachtig. Nog heel veel beterschap.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie kaartjes.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverd, Er staat een verrassing voor je op mijn BLOG
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hè, wat vervelend! Ik hoop dat je inmiddels weer wat opgeknapt bent.

    Mooie kaartjes heb je weer gemaakt. Leuk om te zien dat de stempels zo goed gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen